Tyytyväisyystakuu

Mitä jos en ole tyytyväinen varaukseeni?

Tavoitteemme on tarjota parhaita lemmikinhoitokokemuksia. Jos sinä tai lemmikkisi ette jostain syystä ole tyytyväisiä varaukseenne, teemme parhaamme korjataksemme asian.
Aivan aluksi suosittelemme sinua keskustelemaan huolenaiheistasi lemmikinhoitajasi kanssa, jotta voitte yrittää löytää ratkaisun yhdessä. Useimmat väärinymmärrykset saadaan selvitettyä nopeasti, kun kommunikointi on selkeää.
Ota meihin sitten yhteyttä - vähintään 48h kuluessa varauksen päättymisestä. Näin voimme pysäyttää maksutapahtuman ja tukea teitä asian selvittämisessä. Mitä nopeammin tiedämme tapahtuneesta, sitä nopeammin voimme auttaa.

Olen yrittänyt keskustella asiasta lemmikinhoitajani kanssa, mutta emme ole päässeet sovintoon

Kun Pawshake tutkii tilannetta, tulemme tilanteeseen neutraalina kolmantena osapuolena. Tämä tarkoittaa, että kysymme asiasta lisätietoja ja todisteita. Näin varmistamme tasapuolisen kohtelun jokaista kohtaan.
Tutkinnan aikana työskentelemme sinun ja lemmikinhoitajasi kanssa, jotta löydämme ratkaisun joka miellyttää kaikkia osapuolia. Jos mitään ratkaisua ei löydetä, päätämme lopputuloksesta todisteiden perusteella ja määritämme sopivan korvauksen.

Voidaksesi käyttää Tyytyväisyystakuuta:

Varaus on tehty ja maksettu Pawshaken nettisivun tai sovelluksen kautta

Tutustumistapaaminen on järjestetty ennen varauksen alkamispäivää (koskee vain ensimmäisiä varauksia lemmikinhoitajan kanssa)

Varaukseen liittyvät erikseen sovitut asiat täytyy olla kirjallisena. Valitusta tehdessä sovitut asiat pitää pystyä todistamaan.

Lemmikinomistajan ja -hoitajan on koitettava löytää ratkaisu turvallisen viestijärjestelmämme kautta. Jos ratkaisua ei löydetä, Pawshake tulee mukaan selvittämään asiaa.

Lemmikinomistajan tulee näyttää todisteita ongelmakohdasta

Takuun poikkeukset/rajaukset

Varaukset

  • Varaukset joita ei ole vahvistettu Pawshake-nettisivun tai -sovelluksen kautta
  • Tapaturmat tai vahingot, jotka ovat aiheutuneet tutustumistapaamisesta. Takuu astuu voimaan vain varsinaisen varauksen aikana. Varaus tulee olla maksettu ja vahvistettu ennen vahingon tapahtumista.

Vahingot ja vammat

  • Sellaisten hoitojen korvaaminen lemmikinhoitajan omalle lemmikille, jotka eivät ole aiheutuneet vieraslemmikistä Pawshake-varauksen aikana
  • Sellaisten hoitojen korvaaminen, jotka ovat aiheutuneet ammattirikkeistä, virheistä tai jos Pawshaken käyttäjäehtoja on rikottu
    • Esimerkiksi: lemmikin ulkoiluttaminen vapaana sellaisilla alueilla, joilla se ei ole turvallista
  • Vapaana kulkevien kissojen vahingot ja tapaturmat, kun kissa on omistajan kiinteistön ulkopuolella
    • Esimerkiksi: auto-onnettomuudet, muiden eläinten kanssa tappelut, puusta tippumiset jne.

Hoidot

  • Aikaisemmin todetut vaivat ja vanhasta iästä johtuvat sairaudet
    • Kuten esimerkiksi: hengitystietulehdukset, virtsatie- tai rakkotulehdukset, verenkiertohäiriöt, oksentaminen, ripuli ja muut ruoansulatushäiriöt
  • Kustannukset liittyen stressiin tai ahdistuneisuuteen, sekä itseaiheutetut haavat allergian aiheuttaman kutinan tai raavinnan seurauksena.
  • Ennalta ehkäistävissä olevat vaivat, kuten kirpuista, punkeista tai muista loisista johtuvat hoidot
  • Fysioterapia ja muut ennaltaehkäisevät hoidot, kuten hieronta, akupunktio jne.
  • Rotukohtaiset sairaudet
  • Luonnonmullistuksista johtuvien vammojen hoito
  • Pitkäaikainen eläinlääkärihoito, joka kestää kauemmin kuin 30 päivää vahinkopäivästä

Lemmikki, lemmikinhoitaja ja lemmikinomistaja

  • Hoitajalle tai omistajalle, tai heidän lähipiirille (kuten perheelle, lemmikinhoitajan vieraat tai ihmiset jotka auttavat lemmikinhoitajaa) aiheutuneet vammat
  • Vahingot koskien lemmikinomistajan tai lemmikinhoitajan henkilökohtaista omaisuutta (kuten henkilökohtaiset tavarat, koti, ajoneuvo tai siivouskustannukset). Suosittelemme, että sovitte kuka on taloudellisesti vastuussa yllä mainituista vahingoista ENNEN varauksen alkamista.
  • Pawshake-varauksen aiheuttamat peruutus/muutosmaksut, matkavarausten peruutuskulut ja matkakulut
  • Pawshake-varauksen aiheuttamat matkakulut
    • esimerkiksi matkat eläinlääkärille varauksen aikana (esim. julkisen liikenteen liput, bensakulut, taksi tms.) tai jatkotoimenpiteet varauksen jälkeen.
  • Pawshake-varauksen aiheuttamat stressihaitat
  • Lemmikin näyttelyarvon lasku
  • Kaikki varauskustannukset (liittyen lemmikinhoitajan peruutusehtoihin), jotka johtuvat hoitajan peruutuksesta, kun lemmikkivieraalla on tarttuva sairaus ennen varauksen alkamista.
    • esimerkiksi jos lemmikkivieraalla on kirppuja, kennelyskä, parvovirus tms

Ketkä eivät sisälly takuun piiriin?

  • Lemmikit, jotka ovat aikaisemmin vahingoittaneet toista eläintä tai ihmistä niin, että vammoja on jouduttu hoitamaan
  • Vierailevia lemmikkejä ei kateta minkään vahinkojen tai vammojen osalta, jotka ovat voineet tapahtua Pawshake-varauksen aikana
  • Lemmikinhoitajat, joilla on rikosrekisterimerkintöjä viimeisen 5 vuoden ajalta (poislukien liikennerikkomukset)
  • Lemmikinhoitajan omat lemmikit

Termien määritelmät

Rotukohtaiset sairaudet tarkoittaa mitä vain sairautta, joka ilmenee yleisesti tietyllä koirarodulla.

Pawshake lemmikki tarkoittaa lemmikinomistajan lemmikkiä, joka on valittu vahvistettuun varaukseen osana varausta. Jokaisella lemmikillä tulee olla oma erillinen lemmikkiprofiili.

Pawshake-varaus tarkoittaa varausta, joka on maksettu onnistuneesti lemmikinomistajan toimesta, ja jonka lemmikinhoitaja on vahvistanut Pawshake-alustan kautta.

Aikaisemmin todettu vaiva tarkoittaa mitä vain vammaa, loukkaantumista, sairautta tai vaivaa, jota varten lemmikki on saanut hoitoa ennen varausta.

Ennalta ehkäistävissä olevat vaivat tarkoittaa mitä vain tautia, sairautta tai vaivaa, jonka voi ehkäistä ennalta rokotuksilla tai normaalilla eläinlääkärin hoidolla.

Kolmannet osapuolet tarkoittaa ihmistä, joka ei ole lemmikinhoitaja, lemmikinomistaja, samassa asunnossa tai talossa asuva henkilö, perheenjäsen, kumppani ja/tai kukaan muu ihminen, joka auttaa lemmikinhoitajaa hoidon kanssa.

Vierailevat lemmikit tarkoittaa lemmikkejä, jotka eivät ole osa vahvistettua varausta. Esimerkiksi - lemmikinhoitajan sukulaisten lemmikit, jotka saattavat olla varauksen aikana paikalla, tai lemmikit jotka on varattu toisen palvelun kautta. Lemmikinhoitajan oma lemmikki ei ole vieraileva lemmikki.

Lemmikinhoitajan oma lemmikki tarkoittaa mitä vain lemmikkiä, joka on lisätty lemmikinhoitajan profiiliin erillisenä lemmikkiprofiilina.

Kuinka lähetän Tyytyväisyystakuu-ilmoituksen?

Vastaathan sähköpostiisi, jonka olet alunperin lähettänyt meille - tai otat asiakaspalveluumme yhteyttä erikseen seuraavien tietojen kanssa:

  • Varausnumero
  • Tutustumistapaamisen päivämäärä (jos tämä on ensimmäinen varauksesi hoitajan kanssa, tutustumistapaaminen on pitänyt tapahtua ennen varausta, jotta vaatimus on oikeutettu)
  • Kerro tilanteesta ja ongelmasta yksityiskohtaisesti
  • Kerro kuinka keskustelu lemmikinhoitajan kanssa meni
  • Liitä mukaan todisteita (esim. kirjalliset ohjeet, kuvia, jne.)

Aloitamme tutkinnan, kun vastaanotamme lähettämäsi tiedot. Ymmärrämme, että tällaiset tilanteet voivat olla stressaavia kaikille osapuolille, joten yritämme selvittää tilanteet mahdollisimman pian. Käsittelyaika riippuu osapuolten halukkuudesta tehdä yhteistyötä.

Ota meihin yhteyttä täällä.

Olet meille tärkeä

Onko sinulla kysyttävää tai oletko jostain epävarma? Asiakaspalvelutiimimme on valmiina palvelemaan sinua.
Voimme auttaa sinua 5 eri kielellä.
Palvelemme englanniksi, ranskaksi, hollanniksi, saksaksi ja norjaksi.

Ota meihin yhteyttä täällä.

  1. Koti
  2. »
  3. Pawshake-takuu
  4. »
  5. Tyytyväisyystakuu