Pawshake logo

Maksuturvallisuus ja palautukset

Pawshake-takuu sisältyy jokaiseen Pawshaken kautta tehtyyn varaukseen ja on tapamme suojella sinua ja lemmikkiäsi. Jokaisen takuumme kautta sitoudumme tukemaan sinua niissä harvoissa tilanteissa, kun jokin ei menekään suunnitelmien mukaan.

Lue lisää Pawshake-takuusta.

Onko maksaminen turvallista?

Ehdottomasti. Yksityisyytesi on meille tärkeää ja käytämme vain turvallisia maksunvälitysmetodeja. Voit käyttää seuraavia maksutapoja: PayPal, Visa, Mastercard tai American Express.

Kun teet varausta, sinun tulee lisätä maksutiedot, jonka jälkeen varaussumma menee tililläsi pitoon. Tämä on sama käytäntö, kuin hotellihuonetta varatessasi.

Lemmikinhoitaja voi sen jälkeen tehdä jonkin seuraavista kolmesta vaihtoehdosta:

  • Vahvistaa varauksen: kun tämä tapahtuu, varaussumma veloitetaan tililtäsi. Tämä tarkoittaa, että Pawshake säilyttää turvallisesti maksamasi summan, kunnes varaus on suoritettu. Tämä turvaa molempia osapuolia.
  • Kieltäytyy varauksesta: jos tämä tapahtuu, summaa ei veloiteta. Maksamasi summa vapautetaan pidosta välittömästi. Parin arkipäivän aikana (10 maksimissaan), et enää näe summaa pidossa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos varaussumma näkyy vielä tämän jälkeen pidossa.
  • Ei vastausta: jos lemmikinhoitaja ei vastaa, maksamasi summa vapautetaan pidosta n. 30 päivän aikana. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat meidän vapauttavan summan manuaalisesti jo aiemmin.

Lemmikinhoitaja vastaa keskimäärin n. 4 tunnin kuluessa varauspyyntöihin ja heillä on 24 tuntia aikaa vastata. Jos lemmikinhoitajalla kestää kauemmin kuin 24 tuntia vastata, heidän profiili merkitään epäaktiivisesksi ja turvallisuustiimimme tarkistaa sen.

Milloin lemmikinhoitaja saa maksunsa?

Pawshake siirtää summan lemmikinhoitajalle (Pawshaken 19% osuus vähennettynä) kun varaus on päättynyt. Tämä kestää maksimissaan 7 päivää. Maksut ovat kokonaan sähköisiä ja automatisoituja Pawshakella, jolloin ne ovat turvallisia ja helppoja jokaiselle osapuolelle.

Jos sinulla on mitään huolenaihetta varauksestasi tai hoitajastasi, otathan meihin yhteyttä vähintään 48 tunnin kuluessa varauksen päättymisestä. Voimme tällöin vielä pysäyttää maksun tilapäisesti, jos sille on tarvetta. Lue lisää siitä, kuinka olet turvattu Tyytyväisyystakuumme avulla.

Palautuskäytännöt

Lemmikinomistajana saat rahasi takaisin seuraavissa tilanteissa:

  • Lemmikinhoitaja peruuttaa tai kieltäytyy varauksestasi, tai ei vastaa varauspyyntöösi 24 tunnin kuluessa.
  • Peruutat varauksesi sen jälkeen, kun lemmikinhoitaja on hyväksynyt sen: saat rahasi takaisin joko kokonaan tai osittain, riippuen lemmikinhoitajan peruutuskäytännöstä. Voit tarkistaa lemmikinhoitajasi peruutuskäytännön hänen profiilisivultaan.
  • Jos et ole tyytyväinen varaukseesi sen päättymisen jälkeen, voit lähettää meille Tyytyväisyystakuu-ilmoituksen. Sinun tulee ilmoittaa huolistasi asiakaspalvelumme kautta. Lue lisää Tyytyväisyystakuustamme täältä.
  1. Koti
  2. »
  3. Maksuturvallisuus ja palautukset