Maksukäytäntö

Maksuista ja palautuksista

Arttu

Lemmikin omistaja

Koda

Saara

Lemmikinhoitaja
  1. 1Järjestä ilmainen tutustumistapaaminen
  2. 2Lähetä varauspyyntö Pawshaken kautta
  3. 3Varaus vahvistettu: maksu siirtyy Pawshakelle
  4. 4Palvelu toteutunut: maksu siirtyy hoitajalle
Kuinka maksaminen toimii Peruutusehdot Korvausehdot Usein kysytyt kysymykset

Kohtasitko varauksesi aikana ongelmia tai haluatko reklamoida? Älä epäröi vaan ota heti yhteyttä Pawshaken tiimiin.

Rahat takaisin - tyytyväisyystakuu

Jos et ole täysin tyytyväinen Pawshake-kokemukseesi, voit saada rahasi takaisin.

Jotta olet oikeutettu saamaan rahasi takaisin, sinun on täytynyt (i) järjestää tutustumistapaaminen hoitajan kanssa ennen varauksen tekoa; (ii) varata hoitaja Pawshaken nettisivun tai sovelluksen kautta; ja (iii) kirjoittaa negatiivinen arvio hoitajasta.

Sinun tulee lähettää reklamaatiosi kolmen päivän sisällä varausjakson loppumisesta. 'Ota yhteyttä' -osion kautta..

Hyvityksen kokonaissumma voi olla maksimissaan 5 päivää kokonaissummasta.

Vakuutus Ilmaiseksi kaikkiin toteutuneisiin varauksiin

Vaikka on epätodennäköistä, että kohtaisit ongelmia Pawshakea käyttäessäsi haluat tietysti lemmikkisi olevan turvassa odottamattomienkin ongelmien varalta. Pawshaken Pet Protection kattaa kaikki tarjoamamme palvelut, joten lemmikkisi on vakuutettu aina, kun teet varauksen nettisivumme tai sovelluksemme kautta.

Sinun mielenrauhasi on meille korvaamaton. Tahdomme kiittää sinua jäsenyydestäsi, joten tarjoamme sinulle  Pawshaken Pet Protection -vakuutuksen ilmaiseksi.

Ja kyllä! Myös Pawshaken rekisteröityneet lemmikinhoitajat ovat vakuutettuja kolmanten osapuolten vaatimusten varalta.

Pawshake suojaa selustasi - vakuutus sisältyy jokaiseen nettisivuston tai sovelluksen kautta tehtyyn varaukseen! Näin ollen voitte molemmat rentoutua.

Maksaminen toimii näin

1. Järjestä ilmainen tututustumistapaaminen

Ensimmäiseksi suosittelemme sinua tapaamaan hoitajan, joka vaikuttaa sinulle sopivimmalta. Suosittelemme tätä aina ennen varauksen tekoa. Tutustumistapaamispyyntö on ilmainen, ja voit lähettää sen nettisivun tai sovelluksen kautta.

2. Varauspyyntö: varaa tarvitsemasi lemmikinhoitopalvelu ja syötä maksutietosi.

Löysitkö täydellisen hoitajan? Mahtavaa!

Seuraavaksi sinun tulee vahvistaa varaus netissä. Valitse tarvitsemasi lemmikinhoitopalvelu, varauksen ajankohta ja kesto, ja sisällytä varaukseesi mahdolliset lemmikkisi erikoistarpeet.

Osana varausprosessia sinun tulee syöttää maksutietosi, jonka jälkeen teemme tilillesi katevarauksen. Tämä on kuin varaisit hotellihuoneen - myös silloin luottokortiltasi varataan varauksesi arvon suuruinen summa.

Pawshake hyväksyy Visa ja MasterCard -luottokortit (lisää maksuvaihtoehtoja saatavilla tulevaisuudessa).

3. Hoitaja vahvistaa varauksen; rahasi ovat turvassa Pawshakella.

Lemmikinhoitaja saa varauspyyntösi sähköpostitse. Hoitajat vastaavat varauspyyntöihin keskimäärin 4 tunnin kuluessa, mutta heillä on 24 tuntia aikaa vastata.

Lemmikinhoitajat voivat vastata varauspyyntöösi kolmella tavalla:

  • Vahvistaa varauksesi: Kun hoitaja vahvistaa varauksesi, veloitamme maksun luottokortiltasi. Raha siityy Pawshakelle, jossa se pysyy varauksen päättymiseen asti.
  • Hylkää varauksesi: jos hoitaja hylkää tai peruuttaa varauspyyntösi, ei kortiltasi veloiteta mitään. Katevaraus vanhenee automaattisesti 24 tunnin kuluttua varauspyynnöstä.
  • Jättää vastaamatta: maksua ei veloiteta ja katevaraus vanhenee, jos lemmikinhoitaja ei vastaa 24 tunnin kuluessa.

4. Hoitojakso suoritettu loppuun asti: hoitaja saa maksun.

Kun varausjakso on loppunut, Pawshake siirtää maksun (Pawshaken 19 prosentin osuudella vähennettynä) hoitajan tilille.

Maksuprosessimme on siis täysin automaattinen ja näin ollen huoleton niin lemmikinomistajille kuin -hoitajillekin.

Peruutusehdot

Omistaja peruuttaa palvelun

Joskus lemmikinomistaja voi joutua peruuttamaan vahvistetun varauksen odottamattomista syistä. Se on täysin toteutettavissa. Muista kuitenkin, että jokainen lemmikinhoitaja määrittää itse omat ehtonsa peruutusten ja hyvitysten osalta.

Lemmikinhoitajalla on 2 vaihtoehtoa valitessaan peruutusehtoja vahvistetuille varauksille:

  • Joustava: Täysi rahojen palautus, jos lemmikinomistaja peruuttaa varauksensa viimeistään kello 12:00 mennessä varauksen alkua edeltävänä päivänä. 50% hyvitys, mikäli peruutus tapahtuu tämän jälkeen.
  • Kohtuullinen: Täysi rahojen palautus, jos lemmikinomistaja peruuttaa varauksenssa viimeistään kello 12:00 mennessä 7 päivää ennen varauksen alkamista. 50% hyvitys, mikäli peruutus tapahtuu tämän jälkeen.

Lemmikinhoitajat voivat valita kotikäyntien, koiran täysihoidon ja talonvahtipalveluiden osalta joustavan tai kohtuullisen peruutusehdon. Tutustu aina jokaisen lemmikinhoitajan profiiliin ennen varauksen tekoa.

Koiran ulkoilutukssa ja koiran päivähoidossa peruutusehto on aina joustava.

Jos haluat peruuttaa varauksen, sen jälkeen kun se on jo maksettu, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Hoidamme peruutuksen puolestasi peruutusehdon mukaisesti.

Tutustu aina jokaisen lemmikinhoitajan profiiliin ennen varauksen tekoa.

Lemmikinhoitaja peruuttaa varauksen

Varauksen arvoa ei veloiteta tililtäsi ennen kuin lemmikinhoitaja on vahvistanut varauspyyntösi.

Veloituksen sijaan tililläsi näkyy katevaraus. Tämä tarkoittaa sitä, että raha ei lähde tililtäsi, mutta se on 'varattuna' saldostasi, joten et voi käyttää sitä siltä varalta, että varauksesi toteutuu.

Huomioithan, että palautuksen saapumisessa tilillesi voi kestää jopa 10 arkipäivää.

Hyvitykset

Lemmikinomistajana saat rahasi takaisin seuraavissa tapauksissa:

  • Lemmikinhoitaja peruuttaa tai hylkää varauspyyntösi tai ei vastaa pyyntöösi 24 tunnin sisällä.
  • Perut varauspyyntösi saatuasi vahvistuksen lemmikinhoitajalta: varaus hyvitetään lemmikinhoitajan peruutusehtojen mukaisesti (joustava tai kohtuullinen ehto) kokonaan tai osittain. Voit tarkistaa kunkin hoitajan peruutusehdot heidän profiilisivultaan.
  • Jos et ole hoitojakson jälkeen tyytyväinen palveluun, voit lähettää Pawshakelle reklamaation. Reklamaatio tulee lähettää kolmen päivän sisällä varausjakson loppumisesta'Ota yhteyttä' -osion kautta.

Usein kysytyt kysymykset

Arttu

Lemmikin omistaja

Maksanko palvelusta hoitojaksoa ennen vai sen jälkeen?

Pawshake pyytää maksutietojasi, kun teet varauspyynnön. Sinua ei kuitenkaan veloiteta ennen kuin hoitaja vahvistaa varauspyyntösi, vaan varauksen arvo näkyy katevarauksena. Kun hoitaja hyväksyy varauspyyntösi, veloitamme maksun tililtäsi. Lemmikinhoitaja saa maksun vasta hoitojakson päätyttyä.

Tuleeko minun maksaa hoitajalle käteisellä?

Ei. Kaikki maksuliikenne tapahtuu Pawshake palvelun kautta. Se on helpompaa ja turvallisempaa molemmille osapuolille. Näin ollen omistaja, lemmikki ja hoitaja voivat keskittyä tutustumaan toisiinsa ja rakentamaan luottamussuhdettaan.

Veloittaako Pawshake varausmaksuja?

Ei, Pawshake ei veloita ylimääräisiä varausmaksuja. Maksat sen mukaisesti, minkä hinnan lemmikinhoitaja on määrittänyt palvelulleen. Näet hinnat hoitajien profiilisivujen kautta.

Mitkä maksutavat Pawshakessa käyvät?

Tällä hetkellä Pawshakessa voi maksaa Visalla (myös Visa Electron) tai MasterCardilla.

Hoitaja peruutti varaukseni, miksi varaus on silti veloitettu tililtäni?

Varausta ei veloiteta tililtäsi ennen kuin hoitaja on vahvistanut varauspyyntösi. Sen sijaan varauksen arvo näkyy katevarauksena, eli raha ei ole lähtenyt tililtäsi, mutta se ei ole sinun käytettävissäsi siltä varalta, että varauksesi toteutuu. Jos hoitaja peruuttaa varauksesi, rahasi ovat taas käytettävissäsi automaattisesti.

Miksi luottokortillani on katevaraus?

Katevarauksella varmistamme, että luottokorttisi on voimassa. Jos hoitaja hylkää varauspyyntösi tai ei vastaa 24 tunnin sisällä, katevaraus vanhenee automaattisesti.

Näkyykö katevaraus tiliotteessani?

Katevaraus saattaa näkyä tiliotteellasi alustavana veloituksena. Jos varauspyyntösi peruutetaan tai hylätään, katevaraus vanhenee automaattisesti. Katevarauksen peruutus saattaa näkyä tiliotteellasi hyvityksenä. Huomaathan, että hyvityksen näkymiseen voi mennä jopa 7 päivää pankista riippuen.

Saara

Lemmikinhoitaja

Milloin lemmikinomistaja maksaa palveluistani?

Lemmikinomistajan tulee antaa meille maksutietonsa varauspyynnön lähettämisen yhteydessä. Kun sinä, lemmikinhoitaja, vahvistat varauspyynnön, veloitamme omistajaa ja raha siirtyy Pawshakelle. Näin varmistamme, että saat maksun koko hoitopalvelustasi varauksen loputtua.

Maksu tapahtuu Pawshakessa täysin automaattiesti, jotta sinä voit keskittyä tutustumaan ja rakentamaan luottamussuhdetta lemmikkiin ja sen omistajaan.

Kuinka paljon lemmikinhoitajana olo maksaa?

Lemmikinhoitajana oleminen ja palveluiden tarjoaminen Pawshaken nettisivun kautta on ilmaista. Vasta kun saat varauksen, tulee sinun tilittää 19 prosentin osuus Pawshakelle. Tällä osuudella turvaamme tehokkaan yhteisötoiminnan, mahdollistamme online-maksut, markkinoimme ja tarjoamme asiakaspalvelua käyttäjillemme. Tilitys tapahtuu automaattisesti maksupalvelumme kautta, sinun ei tarvitse erikseen tehdä mitään.

Voinko vastaanottaa rahaa suoraan lemmikinomistajilta?

Et. Kaiken maksuliikenteen tulee tapahtua Pawshaken kautta. Käyttämällä Pawshaken nettiportaalia sitoudut tekemään niin ensimmäisen kuin tulevaisuudenkin varaukset Pawshaken kautta. Me tienaamme vain kun sinä tienaat. Varausten teko Pawshaken ulkopuolella johtaa tilisi välittömään poistamiseen. Löydät lisätietoa tästä aiheesta Yleisistä käyttöehdoista.

Mitä tapahtuu, jos lemmikin omistaja peruuttaa varauksen?

Rekisteröityessäsi lemmikinhoitajaksi, voit valita sinulle sopivimmat peruutusehdon - joustavan tai kohtuullisen.

Näin ollen sinun valitsemasi peruutusehdot määrittelevät mitä tapahtuu, jos omistaja peruu varauksen. Ehdoista riippuen hyvitys peruuntuneesta varauksesta voi olla joko täysimääräinen tai osittainen.

Milloin hoitaja saa maksun varausjaksosta?

Pawshake siirtää varauksen arvon hoitajan tilille automaattisesti viimeistään 7 päivän kuluessa. Muistathan antaa meille pankkitietosi profiilissasi.

Veloitetaanko minua maksuni saamisesta?

Ei, Pawshake vastaa kaikista rahaliikenteen maksuista. Pawshakessa ei ole piilokuluja.