Kuinka lähetän Tyytyväisyystakuu-ilmoituksen?
Vastaathan sähköpostiisi, jonka olet alunperin lähettänyt meille - tai otat asiakaspalveluumme yhteyttä erikseen seuraavien tietojen kanssa:
- Varausnumero
- Tutustumistapaamisen päivämäärä (jos tämä on ensimmäinen varauksesi hoitajan kanssa, tutustumistapaaminen on pitänyt tapahtua ennen varausta, jotta vaatimus on oikeutettu)
- Kerro tilanteesta ja ongelmasta yksityiskohtaisesti
- Kerro kuinka keskustelu lemmikinhoitajan kanssa meni
- Liitä mukaan todisteita (esim. kirjalliset ohjeet, kuvia, jne.)
Aloitamme tutkinnan, kun vastaanotamme lähettämäsi tiedot. Ymmärrämme, että tällaiset tilanteet voivat olla stressaavia kaikille osapuolille, joten yritämme selvittää tilanteet mahdollisimman pian. Käsittelyaika riippuu osapuolten halukkuudesta tehdä yhteistyötä.
Olet meille tärkeä
Etkö ole varma jostakin, tunnetko olosi epämukavaksi tai onko sinulla huolenaiheita? Ota yhteyttä Pawshaken tukitiimiin ja autamme sinua parhaalla mahdollisella tavalla.Ota meihin yhteyttä täällä