Mielenrauhan takuu - reklamaatio

Mitä sinun pitää tehdä, jos hoidossasi oleva lemmikki loukkaantuu?

Hätätilanteen sattuessa tärkeintä on lemmikin hyvinvointi.

Jos lemmikki vaikuttaa huonovointiselta, mutta ei ole välittömässä vaarassa

Kun lemmikki on vain hiukan huonovointinen, voi voinnin seuraaminen olla riittävää. Lue toimintaohjeista sekä yleisistä sairastumisen merkeistä täältä.

Hätätilanteet: kun lemmikki on selkeästi loukkaantunut, tai muutoin vaarassa

Lemmikinomistajan tulee antaa lupa hoidolle ennen sen aloittamista, mutta mikäli et saa lemmikinomistajaan/heidän hätäyhteyshenkilöön yhteyttä, muista: lemmikin hyvinvointi ja terveys tulee aina ensin. Jos et ole varma lemmikin tilanteesta, soita lemmikinomistajan suosimalle eläinlääkärille ja keskustele eläinlääkärin kanssa.

  1. Ota yhteyttä lemmikinomistajaan välittömästi, ja kerro hänelle tilanteesta.
    • Jos et saa omistajaan yhteyttä:
      • Soita hätäyhteyshenkilölle: sinun olisi pitänyt saada tämä yhteystieto tutustumistapaamisen aikana.
  2. Jos et saa kumpaankaan yhteyttä, ja olet epävarma:
    • Soita lemmikinomistajan suosimalle eläinlääkärille, tai päivystykseen, ja kysy neuvoa.
  3. Vie lemmikki eläinlääkäriin, jos eläinlääkäri suosittelee sitä - siitäkin huolimatta, että et olisi saanut omistajaan/hätäyhteyshenkilöön yhteyttä.
  4. Ilmoita tilanteesta Pawshakelle - lähetä meille viesti 48 tunnin kuluessa tapahtumasta. Pidä meidät ajantasalla ja otamme sinuun yhteyttä tukeaksemme sinua.

Jos et voi kuljettaa lemmikkiä

Kaikki taksit eivät ota lemmikkejä kyytiinsä, joten mainitse lemmikkikuljetus selkeästi tilauksen yhteydessä. Ota kuljetukseen mukaan pyyhkeitä ja/tai vilttejä.

Mielenrauhan takuu - reklamaation lähettäminen

Mitä minun tulee tehdä, ennenkuin lähetän vahinkoilmoituksen?

  • Selvitä kattaako lemmikinomistajan oma vakuutus lemmikin eläinlääkärihoitoa
    • Pawshaken Mielenrauhan takuu on tarkoitettu käytettäväksi silloin, kun muuta vakuutusta ei ole. Se voi auttaa myös kattamaan kuluja, jotka ovat lemmikinomistajan oman vakuutuksen piirin ulkopuolella, tai esim. kattamaan ylijääviä omavastuuosuuksia.
  • Päätä lemmikinomistajan kanssa siitä, kuka lähettää vahinkoilmoituksen meille.
  • Tutustu kattavuuteen ja rajoituksiin.

Kuinka lähetän Mielenrauhan takuu - reklamaation?

Sinun tulee ilmoittaa vahingosta Pawshakelle vähintään 48h aikana sen tapahtumasta. Kun olet ilmoittanut meille tapahtumasta, sinulla on sen jälkeen 30 päivää aikaa täyttää varsinainen vahinkoilmoitus.

Huomioithan:

  • Pawshaken turvallisuustiimi arvioi ja tarkistaa kaikki tiedot, määrittääkseen onko vahinko tapahtunut Pawshake-varauksen aikana.
  • Otamme yhteyttä kaikkiin henkilöihin, jotka liittyvät vahinkotapahtumaan, ja pyydämme heiltä kirjallisen vahvistuksen tapahtumista.
  • Sinulla on 30 päivää aikaa kerätä kaikki vahinkoilmoitusta koskevat tiedot meille. Katamme lisähoidot ja -tarkistukset 30 päivän ajalta tapahtuman jälkeen.

Mitä vahinkoilmoituksen tekemiseen tarvitaan:

Vahinkoilmoituksesi käsitellään vasta, kun olet lähettänyt kaikki tarvittavat tiedot. Sinulla on 30 päivää aikaa kerätä tarvittavat tiedot meille.

Lähetä seuraavat tiedot asiakaspalveluumme, tai vastaa sähköpostiin jossa ilmoitit vahingosta meille ensimmäisen kerran:

Käsittelyaika riippuu tapauksen vakavuudesta, dokumenttien laadusta ja kaikkien osallisten yhteistyöstä, mutta yritämme käsitellä kaikki vahinkoilmoitukset kuukauden sisällä niiden lähettämisestä.
  1. Koti
  2. »
  3. Pawshake-takuu
  4. »
  5. Mielenrauhan takuu
  6. »
  7. Mielenrauhan takuu - reklamaatio