Varaustakuu

Jos varaamasi hoitaja joutuu perumaan tekemäsi varauksen, autamme sinua etsimään varahoitajan Pawshakelta.

Mitä jos lemmikinhoitaja peruu lyhyellä varoitusajalla?

Tämä on onneksi hyvin harvinaista, mutta joskus hoitaja voi esim. sairastua ja olla käyttämättömissä varauksen aikana.
Jos hoitajasi peruu 2 viikon sisällä varauksen alkamisesta, ota meihin yhteyttä ja autamme sinua etsimään varahoitajan Pawshakelta. Voit etsiä korvaavaa hoitajaa myös itse.
Ajoittain Pawshakessa on erityisen kiireistä. Sesonkiaikoja ovat mm. joulu, uusi vuosi sekä kesä.
Sesonkiaikana voi olla vaikea löytää korvaavaa lemmikinhoitajaa, mikäli hoitaja peruu varauksen. Asiakaspalvelumme tekee parhaansa etsiäkseen varahoitajan, mutta kiireisinä aikoina se ei aina ole mahdollista. Emme halua jättää lemmikinomistajia ilman hoitajaa, sillä tämä voi olla hyvin hankalaa ja johtaa matkasuunnitelmien peruuntumiseen. Nämä peruutukset ovat stressaavia, kalliita ja heikentävät erityisesti luottamusta Pawshakeen.
Näin ollen, mikäli et pysty tarjoamaan perusteltua syytä varauksen peruuttamiselle sesonkiaikana, lemmikinhoitotilisi suljetaan yhdeksi kuukaudeksi. Tämä on väistämätön seuraus välttääksemme ylimääräisen stressin ja kustannukset lemmikinomistajille, jotka luottavat Pawshakeen sekä sinuun lemmikinhoitajana. Otathan tämän huomioon, kun otat vastaan varauksia sesonkiaikana. Lemmikinhoitajana toimiminen on suuri vastuu, ja odotamme, että kaikki varaukset hoidetaan loppuun sovitulla tavalla.customer

Mitä jos lemmikinhoitaja peruu varauksen aikana?

Ota meihin yhteyttä välittömästi, jotta voimme auttaa sinua etsimään korvaavan hoitajan. Kirjoitathan meille tiedot myös siitä, millaista hoitajaa etsit ja mikäli lemmikilläsi on joitain erikoisvaatimuksia (esim. hoitajalla ei saa olla muita lemmikkejä, lemmikkisi tarvitsee lääkitystä, jne), jotta voimme löytää sopivan hoitajan mahdollisimman nopeasti. Jos haluat, voit etsiä korvaavaa Pawshake-hoitajaa myös itse.
On hyvin tärkeää jättää lemmikinhoitajalle sellaisen henkilön hätäyhteystiedot, joka ei matkusta kanssasi. Jos sinuun ei saada yhteyttä, voi hätäyhteyshenkilö auttaa tekemään päätöksiä siitä, minne lemmikkisi voidaan sijoittaa hoitoon.

Voidaksesi käyttää Varaustakuuta:

Alkuperäinen varaus on vahvistettu ja maksettu Pawshaken kautta
Tutustumistapaaminen tapahtui ennen varauksen alkamispäivää (vaaditaan vain, jos tämä on ensimmäinen varauksesi lemmikinhoitajan kanssa)
Molemmat hoitajat ovat Pawshaken hoitajia
Päivämäärät ja palvelu ovat samat
Lemmikinhoitaja perui varauksen 2 viikon sisällä varauksen alkamisesta

Takuun poikkeukset/rajaukset

  • Mikäli lemmikinhoitaja peruu koiran ulkoilutuksen sääolojen takia.

Mitä jos lemmikinhoitaja peruu aikaisemmin, kuin 2 viikkoa varauksen alkamisesta?

Jälleen: tämä on hyvin harvinaista, mutta voi joskus tapahtua yllättävien tilanteiden takia. Ota meihin yhteyttä, jotta voimme suositella muita sopivia Pawshake-hoitajia sinulle.

Kuinka lähetän varaustakuu-ilmoituksen?

Jos et ole vielä peruuttanut alkuperäistä varausta ja olet jo löytänyt korvaavan Pawshake-hoitajan itse, otathan meihin yhteyttä ja siirrämme varaussumman uudelle hoitajalle.

Ota meihin yhteyttä täällä.

Olet meille tärkeä

Onko sinulla kysyttävää tai oletko jostain epävarma? Asiakaspalvelutiimimme on valmiina palvelemaan sinua.
Voimme auttaa sinua 5 eri kielellä.
Palvelemme englanniksi, ranskaksi, hollanniksi, saksaksi ja norjaksi.

Ota meihin yhteyttä täällä.

  1. Koti
  2. »
  3. Pawshake-takuu
  4. »
  5. Varaustakuu